Tisztelt Ügyfeleink!
Szeretnénk néhány mondatban ismertetni a 2011. évi Leader pályázatok ügyintézésének, adminisztrációjának menetrendjét.
A Mecsekvidék Helyi Közösség Egyesület munkaszervezetének ügyintézői 2011. december 23-ig befejezték a leadott pályázatok alapjogosultságának vizsgálatát, majd ezt követően még a múlt év során hozzákezdtek a kérelmek adminisztratív ellenőrzéséhez, melynek során január harmadik hetétől megkezdődik a hiánypótlások kiküldése, és egyes esetekben a pályázatok előzetes helyszíni szemléje. Az adminisztratív ellenőrzés lezárultával a pályázatok várhatóan 2012. március közepére rangsorba állíthatóvá válnak. A nyertes pályázatok ezt követően kerülhetnek kihirdetésre.
Szeretnénk felhívni ügyfeleink figyelmét arra, hogy az eddigiektől eltérően nincs lehetőség a hiánypótlások felfüggesztésére, így a hiánypótlási határidők meghosszabbítására. Kérjük Önöket, hogy a hiánypótlási határidőket pontosan tartsák be, a hiánypótlásban leírtak szerint járjanak el, elősegítve ezzel a pályázatok gyors ügyintézését és a mielőbbi eredményhirdetést. Amennyiben a hiánypótlással kapcsolatban kérdése van kérjük keresse a Mecsekvidék Egyesület munkatársait.
Üdvözlettel:
Horváth Márton munkaszervezet vezető Mecsekvidék HACS Tel: +36 70 609 85 65 7621 Pécs Rákóczi út 1. www.mecsekvidek.hu